13.5.10

walking in the wind

In the spring, I have counted 136 different kinds of weather inside of 24 hours. 
- Mark Twain

Spring is kinda nature's PMS--it gets totally moody. One day it's freakin' hot, the next day it's not. But if the weather's always perfect, how can I appreciate and enjoy days like this in the city?
Yeah the wind is doing crazy stuff to my hair. I was like "Thanks Wind, you totally raped my hair!"

Walking along downtown without any particular destination makes me fall in love with NYC even more. The surprises this city brings never run out.

Photobucket

44 stylish comments:

Jing said...

betz,im jealous!you know how i wanted to go there.nah oi.10years pa cguro.haha

love the outfit.you're so chic!

B a la Moda said...

I can believe that you counted all those many types of weathers. It is amazing how it changes.


xoxo
B* a la Moda

English Rose ♥ said...

Wish I was in your beautiful city right now!

Thanks so much for your lovely comment darling =]

Stay safe and chic ma chérie,
English Rose x
http://iamanenglishrose.blogspot.com

Ate Cheryl said...

Hahaha! Betz, at least wala ka gilupad sa hangin. ;) You´re so right about spring, dinhi it´s the same pud. It´s been raining for 2 weeks na but with very sunny afternoons once in a while.

Love how you,look,so carefree and laid back! :)

Rebecca Rose said...

Betz I wanna go there so badly but when I checked how much is the cheapest hotel, heck its gonna cost me $276 per night so I was just like forget it haha.

Anyway cute outfit, so laid back! love your sunnies!

reesemikaela.blogspot.com/

Fabulocity in Amish Country said...

Super cute pics! :) Love the outfit!

daisychain said...

haha, nature's PMS totally fits Spring!

you look lovely :)

monica said...

adorable outfit!!! u look cute as always

im sorry about the unpredictable weather hopefully it'll be awesome sooon enough

pensandlens said...

wow!!! having a great time betzz???

loving the casual look...plus the gorgeous smile...

Take care always,

have fun!!!

love
Sweet
http://pensandlens.wordpress.com

t said...

Cute look!

http://initialed.blogspot.com

Rachel {Inspiration in Italy} said...

Hello Love, you look so stunning in these photos. I think my favourite is the 2nd photo and I love your outfit! I am just like you, I love to wander around cities without a particular destination. It seems with the relaxed mindset, so many beautiful discoveries are always right around the corner!

Thanks for your sweet comment, and it is good to have you back. :) Have a wonderful weekend!


Rachel

emily viveur said...

haha love the quote! great outfit as well, casual and chic.

Mom Daughter Style said...

i wish I can go to NYC. great photos of you! nice outfit, love the black and white.

lauren lanza osias said...

you are so funny... the wind raped my hair... ohmylordy, hilarious. great pics!!!

http://laurenlanzaosias.blogspot.com
quick living room revamp...

Elle said...

Well said about the weather - Spring is always crazy here too! Last night was one of the nicest we've had in awhile but I'm sure it'll be pouring rain and freezing again tomorrow! You look fab even with wind blown hair :)

UnoCosa said...

lovely, really! xx

Liya said...

such cute candid shots :)

myglitteringcreation.blogspot.com

Lottie said...

cute!

Josie said...

I love your sunglasses. More than anything else in the world. So gorgeous! And I totally agree; spring weather is crazy!
xxoo Josie
http://winksmilestyle.blogspot.com

Morena G.Y. said...

So funny that you decide to parade around NYC to take these pictures because I've officially decided to move to New York for college.

So excited!
Anyway-these are so cute!
Thanks for your comment.
Very sorry I took this long to respond!

By the way..I'm jealous! It was raining here today.

E said...

I love that sheer button-down! I want one of my own right now!

Keith said...

Great photos. You look fantastic.

SaraJ said...

haha. u r sweet.

cherie said...

you look so chic! those are really great photos :)

Lexy @ Quirky Explosion said...

HAHAH. I AM SO WITH YOU. "PMS" definitely describes the weather here.

You look adorable! So full of energy!

QUIRKYEXPLOSION.blogspot.com

CMA said...

LOVE that bike!
you have a great blog, keep it up
and thanks for the comments, they mean the world!

-cma
COSMICaroline.blogspot.com

THE DIVINITUS said...

the weather seems to be tricky those days, but you look adorable!

scholars' life said...

looks so carefree and despite you walking without any particular destination, you feel so in place. loved the post!

H A N N A H ♥ said...

gorgeous pictures, you look beautiful

LONDON--ROSE.BLOGSPOT.COM

xx

Corie said...

It looks like you're having sooo much fun! I'm actually coming to NY in July and can't wait!

Your outfit is cute by the way...

Manon said...

Love the outfit!
Beautiful photos too!

iamronel said...

so stunnin and gorgeous..:)

Other blog's
http://staysuperfit.com
http://priceronel.com
http://ronelmarin.com
http://expresswhatyoufeel.com
http://ronelworld.com
http://buzzmeout.com

ronelmarin.net said...

wow you such a lovely lady

Polo Shirts For Men said...

You look amazing! Fabulous outfit!

lorenabr said...

Looks like you had fun :)

By the way I just opened an etsy shop. You are welcome to step by

http://www.etsy.com/shop/lorenabr

beckyxoxo said...

Aww the weather looks nice even though it's windy. Haha. Love yor outfit :)

chaoskontrolowany said...

Great sunglasses!

Anonymous said...

porno [url=http://pornushi.ru/english-version/happy-days-xxx/busty-womens.html]busty womens[/url]

misslikey said...

awesome photos!!

Julia, the Thanksgiving Girl said...

Oh yes! Ditto to the opening words for this post and to that Mark Twain quote too while we're at it! You know I'm all about beign thankful and appreciating things we're blessed with, good or seemingly bad ;-) I LOVE these glasses on you - you look perfect!

What are YOU thankful for? Come share a story and win a little thankful something!

Eleh said...

nature's PMS :D haha!
looks like you had fun!

Audrey Allure said...

Great outfit - and I know right, our NY weather is so indecisive! haha

selim köroglu said...

i like ur blog and follow ur blog hope u like my blog and follow my blog

http://marshata.blogspot.com/
http://marshata.blogspot.com/
http://marshata.blogspot.com/

The Freakum Dress said...

I'm so jealous ! I would die to walk in NYC as you do but ... I'm french and there's just an ocean between me and the big city :)